Båtresa + lite test av toningar!

Hua, kryssningen gick väl relativt bra. Var sjösjuk som tusan, höll på att bli superförkyld och dessutom så fick vi ingen mat inkluderat i vår hytt (som vi som väl var slapp betala för) så vi fick punga ut sjukt mycket pengar för dyr frukostbuffé och dyr middag. Men sminkningen gick bra, det var kö till oss typ hela tiden så vi var poppis! Ääääh, orkar inte skriva om skiten, men det var kul att Lina och Ewa var med, utan dem hade det varit odrägligt! PUSS PÅ ER <3.

Idag rotade jag runt lite bland mina lådor i hyllan på toaletten, och där fann jag lite gamla toningsmousse's som jag typ använt till luggen en gång vardera eller så. Vet inte alls om de finns kvar i butik, men jag klurar på om jag ska göra någon cool effekt i mitt korta hår. Fast jag borde kanske lära mej styla det först så jag ser någorlunda okej ut i skallen, haha. SÅ OVANT att ha kort hår, och jag har inga bra produkter heller som gör att jag kan ställa håret upp. Äsch, idag är det blekning av utväxt som gäller i alla fall. Jag sparar undercut:en oblekt, tycker det är onödigt att bleka 9 mm hår som jag ändå lär raka titt som tätt för att det ska hålla sej kort och fräscht!


Lite toningar då, som jag testat på hårtampen jag sparade av mitt eget avklippta hår, så resultatet BORDE ju bli detsamma i hela håret om jag får för mej att tona! Hårtampen.





Jag tycker den röda toningen är typ den pefekta röd-orangea hårfärg ever. Och som jag minns det så satt den fan rätt bra. Blir sugen att testa igen alltså. Och den svarta har jag för mej också satt bra! Jaja, detta inlägg är i brist på annat. Eftersom min sminkväska är i OSLO så har jag inte kunnat fixa mej idag. Väskan åkte dit imorse, stal skjuts av Johan som glömde ställa ur väskan :(. Så jag blir tvungen att missa lektionen ikväll för att åka till OSLO o hämta lådjäveln som inte bara innehåller allt mitt smink, utan även 5 av Pamelas paletter som vardera är värda närmare 2000 spänn + ett gäng foundations för mörkhyade. BAJS vad klantigt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, tråkigt att göra att det gick sådär på resan.

Haha, det var lite oväntat, att du ska ha släkt här. Jag vet inte om jag känner igen efternamnet så värst, men det förvånar mig inte om jag känner igen de när jag ser de, då den här staden är ganska liten.

Jag heter Pusssy på bilddagboken. Lägger dock inte upp mycket intressant, mest festbilder om jag ska vara ärlig. haha

Jag har funderat mycket på olika festivaler, men det är plånboken som inte riktigt tillåter. Jag hoppas på att få åka på NÅGOT iaf. Men vad det blir det vet jag inte. :) Du ska dit förstår jag?

PUSS

2009-04-27 @ 14:13:45
URL: http://miakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0