Centralshow!

Den här veckan har vi inte haft några lektioner på sminkskolan, utan vi har haft praktik. Vi har sminkat högstadieelever inför uppträdanden på en slags "vårshow" som kallas Centralshow, just för att skolan heter centralskolan. Det har varit väldigt roligt, och gått riktigt bra! Massa goa ungar, fast i måndags var de rätt blyga och visste inte vad de ville ha för smink o så, men igår kväll hade det släppt så de tog mer initiativ, så idag har det antagligen släppt ytterligare lite till. Dessutom är det finalföreställningen ikväll, då de drar på lite extra med specialnummer o diverse "extra". Så det blir nog fler som vill sminka sej o fler som har lite mer "krav"!

Några tjejer jag sminkade, som jag tog kort på igår, eftersom jag glömde fota i måndags:

Och ja, det är samma tjej på de två sista bilderna. Den tjejen var den enda jag kom ihåg att fota i måndags, för hon fastnade i min hjärna. Så sjukt söt och go tjej, hennes utseende är så unikt...men man måste se henne IRL för att fatta hur vacker hon är! Allt smink ser helt blekt ut på bild, så därför vet jag att jag kan ösa på ÄNNU mer makeup, ska tänka på det idag!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0