Creative makeup!

Jag har fortsatt att försöka täcka ögonbrynen, och just i torsdags gjorde jag en väldigt kreativ och otraditionell sminkning. Bilderna tog jag EFTER att jag varit ute på cykeltur, därav de crap:iga ögonbrynen o det blossande ansiktet (som jag klippt bort tack och lov).


Ser man bara på bilderna utan att KLICKA PÅ DOM (för det vet ni väl att ni kan med alla mina bilder??) så ser det ut som mina naturliga ögonbryn inte är där så mycket, haha. Ah, ni fattar. Det var det....vi ska på 40-årskalas idag, Johans bror fyller. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill ju åka till Karlstad o träffa VIVA &/co (co är alla goa Karlstadtjejer jag inte träffat ännu), och moster Emelie har lovat att ta Wille. Jag funderar på att åka till Karlstad och vara nykter, så jag kan köra hem inatt igen...svårt alltså! Men jag tror jag gör så, kör dit o är nykter alltså. PUSS alla söta rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0