Dröl!

Äh, jag har inte synts på ett tag, så här är jag idag, haha. Min klänning är skitkort, så mina ben blir liksom aslånga :D. I LIKE!! Fast de är rätt långa, bara att lår-rumpan är fet så jag ser ut som en dvärg, haha.


Jag gillar outfit-bilder själv, så jag gissar att NÅGON annan gör det också, annars får ni ta bilderna för vad de är - POSERPIXX!!

Åh, jag o Johan ska åka till New York i sommar, och idag känner jag mej bara så JÄVLA PEPP! Har suttit o kolla in Hot Topic, huntat down närmaste butiken till där vi kommer bo, och kollat gatuadress o allt, JAG SKA HELT ENKELT DIT xD. Jag har sparat undan flera 1000, kommer få ett par 1000 tillbaka på skatten, ska jobba innan vi åker dessutom, så jag hoppas verkligen att får jobba mycket och bra lön innan vi åker! Jag ska köpa så mycket presenter så det är fan inte sant. Jag vill skämma bort mina nära och kära, de ska få FINA souvenirer!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

ååh vad kul. Jag var i new york när jag va 18. Åk till saint marks place och shopppa gärnet på trash & vaudville!!!!

2009-04-09 @ 19:41:36
URL: http://mammammia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Men ÅH, det är den affären jag försökt komma på namnet på hela veckan. Dit ska jag VERKLIGEN åka! Tänkte dessutom försöka komma över en lackkorsett tänkte jag, vore skitcoolt att ha en o jag gillar lack, även om det inte är något jag "lever ut". AAAAAH, det ska bli så galet kul. O det känns som man får ut mer av NY utan barn faktiskt, blir nog bara krångel annars! PUSS

2009-04-09 @ 22:16:05
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0