HÅR igår!

Igår var jag nere på salongen o köpte mej nått hårgegg som jag hoppas ska funka. Jag har ju tupperingspulver också så har man det i hårbotten o klet i topparna så borde det ju gå att leka med håret?!! Det har jag gjort både igår och idag i alla fall. Det blev Keune's Xtreme Jelly - och den är verkligen som Jell-O i konsistensen. Men man liksom masserar ut den mellan fingrarna så blir den som gelé typ. Alltså jag provade massa olika hårklet igår, så jag vet inte om det egentligen var Jelly'n som gjorde att det gick att få till såhär, eller om det var allt det andra, haha. Men jag fixade ju håret idag också, och det gick väl rätt bra tycker jag. Håret måste bara effileras ur mer och kortas runt öronen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0