Lek!

Lekte lite med Pamelas paletter förut. Känns lite förbjudet att göra det, men jag kunde bara inte hålla mej!


Kassa bilder, de visar inte ens att mina ögonbryn är mörkt lilarosa-metallic. DUMT!


Alltså jag bara måste få ur mej detta: JAG HATAR MOOD'S NYA JÄVLA BLONDERINGSFORMULA!!!!!! Förr (för, säg ett halvår sen) så fick jag min utväxt VIT med mood's ultrablond, men nu blir det jävla ÄCKELPISSGULT!!!! FYFAN VAD SUR JAG BLIR, HATAAAAAAAAA!!!! Ja ni ser ju hur jävla pippigul jag är i hårbotten. Och jag gör inte ETT DUGG ANNORLUNDA mot vad jag alltid gjort......USCH!!! Jag ska fan skriva ett lååååångt brev där jag klagar på deras nya "silverformula"!!!!! HATA!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså, seriöst... sån där liknande frisyr som du har på bilden borde du ha, så jävla het du är i det :O gosh!

2009-04-28 @ 17:32:40
URL: http://miakeranen.blogspot.com
Postat av: Hilma

What! Jag hade ju tänkt att stjäla lite råd från dig. Vill oxå ha en vit skalle. Funnit nått nytt som funkar då??

2009-05-02 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0