Ny bloggdesign!

Hoppas ni gillar den, jag gör det och jag tycker den är mer "intressant och inbjudande" än den förra!


Så, jag återkommer ikväll med ny frisyr. Eftersom Anna erbjöd sej att klippa mej även fast hon inte vill tävla med mitt hår. Så hon klipper mej som jag själv vill, GRATIS. Och hon färgar även mitt hår om jag vill, men då får jag betala produkt o så, vilket är SJUKT snällt av henne!!! Duktig är hon också. Det är Anna på Färg&Form i Arvika om ni vill ha en bra, duktig och trevlig frisör!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Simon

Skit snygg bloggdesign ;)

2009-04-22 @ 14:54:11
Postat av: Anna L

Du är allt för gullig du :)

2009-04-22 @ 22:08:09
Postat av: Marie Nilsson

Ja vi har då redan funnit henne! :)

2009-04-22 @ 23:12:00
Postat av: Maja

Du vet att det fortfarande den gamla layoten när man ska kommentera va?! (:

2009-04-23 @ 21:26:09
URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0