Nytt projekt!

Åh, det pratas om ett nytt klädplåtningsjobb just nu. För samma klädföretag som förra gången, vilket är kul! Alltid kul att få nya vänner. Denna gång vet jag inte om jag ska modella själv, men sminka ska jag göra. Var inne på hemsidan o kollade runt lite, och hittade ANDRA bilder på mej själv än de jag sett på Lucas hemsida - här -, haha. De bilderna som lagts upp på hemsidan var ju inte så smickrande kanske, men de visar väl kläderna bättre gissar jag att Jenny tycker ;).


Så kollade jag vidare lite och såg att jag fanns kvar i "hårkartan" över hårtoningar.


Det är BB-luggen, och shit vad vår då nyfödda lille Wilhelm gillade att kolla på den <3.

Uuuuuh, jag börjar blir så pissigt nervös inför klippning, men det är väl bra att ha förhoppningar antar jag. Jag har googlat lite bilder o hittat ett par jag gillar, kanske blir något liknande! Rihanna har alltid snyggt hår tycker jag. Men så har hon så grym kropp att hon kan bära upp en pojkig frisyr. Jag måste helt enkelt börja träna (vilket jag ska), för nu ser jag att den där första kvinnliga frillan är för mesig för mej, hahaha. Frisyren jag vill klippa heter visst "Pixie hairstyle". Kan vara bra att lägga på minnet kanske. Jag gillar Rihannas pottfrilla, den går säkert att variera en hel del.



Usch, vilken mardröm att få håret såhär klippt, inte snyggt alltså.




Oh, jag fann värsta bästa bloggen: www.simplehairstyles.blogspot.com


Alla bilder brutalt kopierade från google samt bloggen som nämns ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0