Otraditionellt!

Dagen har knappt börjat än, men ändå har vi varit uppe flera timmar redan. Willisen börjar bli lite trött nu, så det blir frukost (igen) o sen sussa lite till.

Jag har hunnit kleta lite hittills, läpparna bara. Jag har använt försvarets hudsalva på läpparna först, för att återfukta, sen torkat bort. Eliminerat min naturliga läppfärg med lite concealer, och sen lite lite mer hudsalva för att få pigmentet PLATINUM från MAC att fästa, sen line:at läppkonturen med svart ögonbrynspenna (för att ögonbrynspennor är torrare än kajalpennor och flyter därför inte iväg utanför läpplinjen lika lätt) o sen kladdat på ett tjockt lager klart gloss!
Resultat = coolt :

Kommentarer
Postat av: milla von fisktass

Fan vad coolt, nu vill jag ju se en hel rymdmake som matchar läpparna ;D

2009-04-20 @ 11:29:06
Postat av: Kajsa

Coolt :D

2009-04-20 @ 12:58:55
Postat av: maria

yay,din blogg ska jag lätt följa iaf :D

2009-04-20 @ 13:05:02
URL: http://victoriandreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Riktigt häftigt :D

2009-04-20 @ 17:02:39
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Anna L

skitsnyggt!!!

2009-04-22 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0