På G!

Nu har jag kört min lilla tidningsrunda på 4 timmar, packat sminkväskan, förberett ansikte och hår så det bara är att börja sminka mej senare, tvättat penslar, laddat batterier. Så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mej, samt packa ett lätt ombyte ifall jag blir svettig, vilket jag lär bli eftersom jag svettas väldigt lätt - and I hate it :(. Sen ska jag ner till salongen o låna med mej lite ögonskuggor o rouger, in på apotek o köpa åksjukepiller o tops.....och det är nog det! Det ska bli intressant detta. Jag hoppas båten har någon slags spaavdelning som man kan få komma in i o skämma bort sej lite :).

Jag skriver när jag är hemma igen, puss o kram alla söta rara <3.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, en båttrip skulle inte sitta fel nu, du!

Angående din kommentar på min blogg - ja, idioter som är anonyma - fegt om inte annat.

Jag bor i lilla Katrineholm, kanske inte en stad man borde känna igen då den är ganska lam och tråkig.

Jag tycker väldigt mycket om att läsa din blogg, speciellt se alla bilder du lägger ut på hår/smink/tips och grejer. :)

Jag minns inte riktigt hur jag fann din blogg, genom din bilddagbok tror jag, så jag bevakar dig där ;D stalker

2009-04-27 @ 13:15:28
URL: http://miakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0