Update!

Mja, jag har just gjort mej "fin" inför 40-årskalaset o har lite tid över innan vi ska iväg, så jag lägger helt enkelt upp dagens smink o outfit-bilder! Jag har bara använt NYX pearl pigment idag, NYX är ett amerikanskt budgetsminkmärke som det pratas om rätt mycket på Youtube bl.a. o jag tycker kvaliteten på produkterna är hyfsad, kunde varit bättre men det är fortfarande inte dåligt för det.

Nåja, rosa brunbeige och gråbrun har jag kört på idag, blandar kalla och varma toner vilket man fått predikat för sej att man INTE ska göra. Jag tycker ändå denna kombo funkar!

Det är lite asymmetriskt ser jag nu på bild, fast det blir ju lätt så när ansiktshalvorna inte är identiska. Och jag vet inte VAD jag gjort med mina ögonbryn, jag plockar dem lite då och då och helt plötsligt har jag fått en annan form på dem, och de är SMALA och LÅNGA. Huh?!! Det är väl antagligen bara jag som ser skillnaden, men ändå. Vad hände liksom?!

PUSS IGEN!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow, va snyggt! Det måste du prova på mig :)

2009-04-19 @ 11:11:00
Postat av: linn holm

shit! de va dret snyggt!!

2009-04-19 @ 14:22:37
URL: http://linnholm.blogg.se/
Postat av: fisktassen

Kan inte du berätta mer om varma och kalla toner för oss som är lite bakom flötet? ;)

2009-04-20 @ 11:30:08
Postat av: Jeanette

Jo Milla, det kan jag absolut göra. Jag tror jag gör det i ett eget inlägg i så fall! Och berättar lite om hudtoner o så också :). Angående rymdläpparna så kommer det SÅKLART en fortsättning på hela temat: Rymd!! PUSS

2009-04-20 @ 11:34:33
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yey! Det ser jag fram emot :D puss!

2009-04-20 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0