88-palette!

Idag har jag hunnit leka lite medans Wilhelm sovit. Jag ska blogga ett Wilhelm Samurai-inlägg efter detta, för det har jag inte gjort på väldigt länge.

Färgerna jag använt är alla ur 88-paletten, och jag har bara använt concealer och puder som bas på ögonlocken, vilket är förvånansvärt bra för ögonskuggorna...man skulle kunna tro att jag lagt värsta super-primern, men icke. Jag körde med concealer och puder igår också, och det höll hela dagen. Tricket är nog bara att inte ta för mycket av varken concealer eller puder. Blablabla, här är sminket i alla fall!!!





Och som jag skrev igår, som jag trodde jag skulle göra, så sminkade jag ögonen helt olika, just för att kunna experimentera så mycket som möjligt! Jag är RIKTIGT nöjd måste jag säga. Ögonskuggorna är fantastiska och jag lär köpa en till i framtiden. Förhoppningsvis sticker vi till Thailand i vinter, och så ska jag köpa så mycket sån här billighetssmink att jag storknar! Blev ju inte så mycket smink shoppat i New York. BEHÖVER MEEER SMINK ;P.

Kommentarer
Postat av: nikita

älskar 88-palette

ska försöka köpa den på ebay är dock bara 14 så får be mina föräldrar köpa den,

älskar dina smink bilder ääälskar dom.

ska försöka göra mina egna när jag har fått den:)

2010-06-25 @ 00:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0