Studiosession med Kawaiidesign.se!

I söndags tog jag med mej Elin och drog till Göteborg för att plåta kläder för Kawaiidesign.se ännu en gång. Denna gången var det fler modeller och hela plåtningen ägde rum i en studio i Majorna, så allt var mycket mer organiserat och genomtänkt än förra gången då vi höll till ute vid Röda Sten! Denna gången fick jag leka rätt fritt med smink och hår, och jag gav verkligen mej själv en riktig utmaning med sminkningarna. Det känns riktigt bra faktiskt. Det enda som kan vara kruxet är att jag SKULLE dragit på ännu mer smink, just för att studiobelysningen tar bort nästan allt smink! Jag fick sminka om för att några hade för "blekt" smink. Men det blev väldigt bra tillslut och jag är skitnöjd med allt faktiskt! Ett litet störningsmoment, men det löste upp sej till slut och allt flöt på bra! Vi övernattade hos Kawaii-Jennys mamma från söndag-måndag. Måndag var alltså dagen vi fotade! Jag har inga riktiga studiobilder ännu, hoppas de kommer inom kort. Så länge får ni en liten bildkavalkad av sminkningar från MIN kamera!

Jag har lånat dessa bilder från Eldmyran [at] bilddagboken.se


Bild jag lånat av madameNecra [at] bilddagboken.se


Och så klart bilderna ur min egen kamera!

Modellerna är Sara, Sofia, Katrin x2 och Sophia! Jag har missat att fota en tjej som var med - Josefine. Men de riktiga modellbilderna borde "släppas" snart. SKYNDA DEJ LUCAS ;).

Kommentarer
Postat av: JessicA

Helluuu!



Det skulle vara riktigt nice att inleda ett sammarbete helt klart! Det behövs oftast en mua och vad jag kan se av alla dina bilder är du så duktig och kreativ och det gillas. Och så bor vi ju inte så långt ifrån varandra heller.



Mvh



JessicA

2009-08-11 @ 21:45:17
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0