Fel?!

Hoho! Jag får ursäkta mej om några av er väntat på inlägg, jag har varit lite off sen i tisdags då fröken tog ner mej lite på jorden, kändes lite jobbigt.

Temat i tisdags var i alla fall "Klubbmakeup - arbete med våta skuggor", och jag tyckte min sminkning skulle bli såå genial och snygg, hade planerat och klurat och hade höga förväntningar på mej själv. Men så tyckte inte fröken att det var en lämplig klubbsminkning då den looken tydligen ska vara väldigt välsuddad och inga kanter får synas. Jag fattar ärligt talat inte vad en klubbmakeup är och varför den måste vara suddad :P, men jag fattar ju att den looken jag gjorde inte är för alla, så det var ju bara att ta bort och börja om. Jag tycker båda sminkningarna blev snygga och passade min modell finfint!


Helhetsbilden ser lite kul ut just för att effekten på sminket är så otroligt olika. Jag gillar "cut-creaselooken" väldigt mycket, och den har varit väldigt poppis på youtube ett bra tag nu. Till veckan har vi "trendmakeup", och vad fan är trendigt för våren 2009? Jag har ingen koll alls, vår TV har inte funkat på över en månad, jag läser inga tidningar förutom tattoomagasin, och när jag surfar surfar jag bara för nöjes skull på facebook eller bdb. Hjälp??!

Förresten, ni som har blå ögon - TESTA ORANGE ÖGONSKUGGA! Ni ser ju vad det framhäver och komplimenterar!!! Ser dessutom väldigt fräscht och rent ut!

PUSS

Kommentarer
Postat av: LadyAngore

Faan va grym du är! Skit snyggt! Mina favvo va det grå!

2009-02-27 @ 18:56:23
Postat av: Emmi

Hade gärna testat orange, men som sgt såpå har jag ju problem med att få färgerna att synas på mig :(:( Tycker inte att de bli starka nog.

2009-02-28 @ 14:57:55
URL: http://daisychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0