Fina pojk!

Igår kväll testade jag att fippla runt lite med inställningarna på min Nikon, och hittade ett läge jag tycker blev riktigt bra. Tog några bilder på Wilhelm i sin söta jeansoverall som han fått av Guld-Laila (Anna-Maria, G-L är Johans påfund då han inte mindes vad hon hette drog han till med just det - Guld-Laila....likt va :P) på MUG the Store! Den är söt, likaså Wilhelm!


Min pojk är en VÄLDIGT nappig pojk! Man har typ knappt sett munnen alls pga nappen, och han vill verkligen ha den. Fast ibland är han nöjd o håller den i handen o babblar lite, men oftast sitter den som gjuten i käften på honom. Blir jobbigt att avvänja sen tror jag, han har väldigt egen och stark vilja denna unge gosse!


Ikväll ska jag utpå, helt själv dessutom. Eller ja, utan Johan alltså! Jag tror aldrig jag varit ute utan honom, vi gör det mesta tillsammans. Och förresten, det där kaosinlägget jag skrev, Stockholmsinlägget, det gick över. Vi reder ut det och hoppas allt blir bättre. Johan är den jag planerar att leva tillsammans med och jag ska kämpa för att uppnå det - att leva MED Johan!

Nu blir det sova! Puss alla söta rara <3

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, har han den dressen, den är så söt! Har sett den på MUG.

Mira skulle nog också ha nappen för jämnan om hon fick, men det får hon inte. :)

Skönt att "kaoset" blivit bättre. :)

2009-02-28 @ 09:06:26
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Ika

Wince snuttar ju napp jämt också.

Men jag försöker att ta ifrån honom den när han är glad och inte ledsen och tjurig förstås!



Åh. Vill också ha den arbetsoverallen till W, de är så fina! <3

Puss på er!

2009-03-02 @ 01:19:03
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: LINN

Fan va fin Wille killen är! :)

2009-03-03 @ 10:00:28
URL: http://napmils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0