New York-haul fortsättning!

Jag shoppade ju även en hel del kläder och annat krafs (accessoarerna har inte blivit med på bild än just för att jag ger bort mycket av det) and here it comes!

Andra dagen var vi på Staten Island Mall, där köpte jag två t-shirts (inte med på någon bild, men en t-shirt med ariel och en med Tiger Army i Manga-style) Hello Kitty-linnet på första bilden och byxorna på tredje bilden för 40 dollar. Dagen när vi var i Brooklyn köpte jag den vita kjolen + de vita topparna + ett 6-pack strumpor för 30 dollar. Pluggar (den i metall hade jag redan, det bara ligger där i för att jag bytte ut den mot en rosa zebraplugg) i Chinatown för 20 dollar (2 av varje par, alltså 4 st). De t-shirtarna på första bilden är från Tokidoki och köpte man en fick man den andra gratis, de kostade 30 dollar, jag köpte även den rutiga kjolen, på andra bilden, samtidigt för 10 dollar. Detta köpte jag på Yellow Rat Bastard, en skitcool affär som jag lätt ska nätshoppa ifrån!!

Skorna längst hitåt köpte jag första dagen på en stor outletaffär, de kostade mej 25 dollar. Det andra paret köptes på Staten Island Mall och de var på nedsatt pris, 35 dollar. Flipflopsen köpte jag akut på Coney Island för att det var så varmt och jag hade inga sandaler med mej - 7 dollar! Jag är nöjd med mina skoköp, för så billigt blir det ju knappt ens i Sverige även om det är halva priset.. Det är ändå mäkesskor...Vans och Dr. Martens!! NÖJD! Solglasögon köpte jag alltsomallt 4 par, för 22 dollar har jag räknat det till. Rätt okej!

Jag köpte lite mer stuff men jag har inte fått med det på bild. Köpte skärp, hårfärg, lite hygienartiklar, smycken osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0