New York-haul!

Så...vad köpte jag egentligen i N.Y.?

Jag köpte som sagt inte alls mycket smink. Två nagellack från Sally Hansen, 2 ögonskuggor och 2 kajalpennor (som förresten är alldeles för torra för att fästa innanför fransraden, om man nu vill använda den där!) från Sephora och en skugga från MAC. Ångrar lite att jag bara köpte mineralize "Illusionary Burning Ambition", men jag hade velat hitta till en prostore, för som det verkar så går det inte att köpa refillpans till ögonskuggspaletten på vanliga MAC-diskar??! Tyckte jag var konstigt, men det kanske är så här i Sverige också? Jag har liksom inte fastnat än, men jag tror jag är för okunnig om MAC för att fatta. Jag har en quad som heter "Wellplumed" som är helt awesome, använder den ofta. Måste nog bygga på mitt MAC-förråd lite känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0