Seg!

Den här dagen är bara för seg. Det bara öser ner utomhus och nu åskar det visst också. Så jag har suttit vid datorn och pillat med lite gamla bilder, fann lite effekter jag tycker var coola. Tänkte dela med mej, även om det bara är amatörfoton som vanligt!

En bild jag tog av min kusin Jessica när hon var i sjätte månaden med Leia!


En bild från en fotosession med min vän Elin för något år sedan, drygt. Jag har använt massa effekter, bl.a. "difference clouds".


Från samma session som ovan, klippte ur och trixade till Elins ben. Jag skulle vilja fixa en snygg kant runt denna, men vet inte hur man gör riktigt...*amatör deluxe*


Min vän Hilma förra vintern, en bild jag aldrig fixat till tidigare. Men den blev coolt med ljuset där (som är fixat i photoshop).


Ja, jag har tråkigt idag. Men snart kommer Ann-Charlotte och Einar. Vi ska planera lite inför helgen...ska bli roligt ;).

Kommentarer
Postat av: Sofie Hurtig

JIPPI! :] vill du sminka mig? :D jag är sååå trött på att alltid sminka mig själv ;) i need professionell hjälp :) sminkar gärna andra, men blir aldrig lika bra på mig själv :D ahha!



KRAM!

2009-07-31 @ 20:18:29
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Svar: Ja det är tfp kan man säga, det är klart du ska ha bilderna som du har varit med och sminkat på :-), Ja alla intresserade är välkomna så det är bara roligt om du tar med dig nån mer :-)

2009-08-01 @ 06:52:18
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0