Nagellack!

Så, jag skrev om nagellack i förra inlägget, och jag blev så inspirerad av flera NOTD-bloggerskor att jag sprang ner på stan o letade upp det perfekta violetta nagellacket, jag älskar det och det var ett sånt lack jag tänkte på när jag läste alla bloggar..."men, har ingen hittat den perfekta krämiga violetta färgen ännu?" men helt lättvindigt så hade Depend det perfekta lacket! Jag gillar dessa smålack just för att man aldrig vet om man kommer gillar ett lack, om det är tillräckligt pigmenterat o blir snyggt på nageln osv. Ett plus är ju att de är billiga också!

Mina händer är allt annat än bildsköna. Jag biter på naglarna, och har alltid gjort det, men med det rätta lacket kanske jag lyckas sluta bita just för att jag vill att lacket ska sitta på plats och se fräscht ut. Don't you just love the color? Lacket är #159. GO GET IT!!! Eller nej förresten, då blir det fler över till mej ;P.

Jag köpte två lack till, ett ljust äppelgrönt och ett betonggrått. Både från Viva La Diva. Jag föll inte för det gröna lika hårt som det violetta eller det grå, men färgen är verkligen läcker. Jag testade dock det grå innan det violetta och jag gillar det.
Känns väldigt "grunge" på nått sätt! Det grå var förresten ett minilack som låg i en rea-låda..så jag vet inte om det finns kvar i VLD's sortiment, antagligen inte.

Hahaha, det är ju skrattretande vilka patetiska "naglar" jag har, och hur otroligt kass jag är på att måla "naglarna". Men hoppas på att jag orkar låta bli att bita, vore ju kul att ha snygga naglar att kunna klia sej med!

Kommentarer
Postat av: majsan

hey

dåligt med coments här än sålänge!

har aldrig heller varit nån nagel"tjej"

men häromveckan gick jag till en salong och fick fransk manikyyyr,nu kan jag inte sluta titta på händerna hihi:) visst är det härligt när man kommer på något nytt man älskar?!

2009-06-20 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0