Studenten!

Idag var det en fullspäckad dag med fix inför studentmottagning, kalas, tårtbakning och allt som hör studentfirande till! Som tur var slapp studenterna gå ut i spöregn, det var lyckligtvis uppehåll efter någon veckas spöregn! Jag fick äran att agera fotograf. Jag fick åka med studenterna i balvagnen när de körde varvet i centrum. Jag som aldrig tog studenten heller, så det var skitkul att få vara del av denna glada dag :). Pappa körde traktor med balvagn, och jag fotade innifrån vagnen då. Jag bjuder på några bilder, hoppas det är okej med HP3:orna!?!!

Jag känner att jag vill redigera studentvagnsbilderna så att de framställs så att min lillasyster är i centrum, just för att jag till mestadels var där för hennes skulle. Denna bild är GROVT tillfixad vad gäller vinkel, ljus och färg! Det syns knappt att det är samma bild, men jag tycker den blev tuff! Det tar ett tag för mej att pilla bilder, så jag laddar upp lite i taget. Har inte tid att sitta still o göra detta just nu, kommer fler allteftersom!


Lillasyster med sin bästis Evelina. Härlig och glad bild!!


Illusionen av solljus, när det inte var det MINSTA sol, bara mulet och snudd på regn hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0