Flyt!

Livet flyter på bra tycker jag. Det blir bättre och bättre på hemmafronten, det blir förhoppningsvis snart VÅR (längtar) och det har kommit upp lite smågrejer som gör att vardagen blir lite mer spännande.

Denna vecka ska jag "fasta", eller snarare gå på en sån här töntig "Allévo-kur". Att i en vecka inte äta mat, utan dricka slibbiga äckliga smoothies till måltid, uäk. Men nu har ett år snart gått och jag börjar tröttna på mej själv att jag aldrig blir av med de där sista kilona som är kvar tills jag är nere på +/- noll igen. Skulle kännas skönt, och rätt motiverande, att se om man kunde får resultat snabbt. Så idag har jag tagit mått och planerat lite hur detta ska gå till, och förhoppningsvis syns resultat innan kuren avslutas. Tänkte att det kunde vara skönt att detox:a kroppen lite också, bli av med alla konstiga gifter och skit (som säkert finns i bantningsslemmet också, hahaha). Ja-a, jag vet INTE hur jag ska klara mej en vecka utan mat...JAG ÄLSKAR MAT! Men det är ju ändå "bara" en vecka jag ägnar mej åt denna dumhet. Sen i april låses mitt träningskort upp, så då MÅSTE jag komma igång för att de 429:- i månaden ska vara värda något. Tänkte prova på spinning, som jag fullkomligt tror att jag HATAR, fast jag gillar ju att cykla ute, så det kanske funkar ändå.

Fan vilket töntigt inlägg, fattar om ingen orkar läsa mer än första stycket, men ni återkommer väl för fler sminkuppdateringar imorn hoppas jag ;). Då är det "dansmakeup" som gäller, alltså smink inför show. Puss o kram, jävlar vad jag kommer vara hungrig ikväll, JAG KOMMER SVÄLTA IHJÄL, BUHU :(.

Kommentarer
Postat av: maria

träna spinning, det gör jag, ASTRÅKIGT men det ju bara en timma ett par gånger i veckan och man svettas som fan!

2009-03-09 @ 09:38:35
URL: http://mammammia.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Testa viktklubb.se! Det har jag gjort och gått ner 10 kg sen i höstas, jättelätt och kul! Man äter allt, men i mindre portioner och så. Träna vad man vill och när man vill. Lätt värt pengarna!

Lycka till med vad du än bestämmer dig för!

2009-03-09 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0