Karaktärsmake och glossy look!

Idag har vi tagit igen två lektioner som går bort pga någon röd dag och att läraren varit borta! Så vi började med karaktärsmakeup, jag valde att göra en "härjad junkie-look". Rätt läskigt. Eftersom att ingen hade möjlighet att sitta modell åt mej idag, och jag inte fick tag på SYRRAN (jävla fis) så fick jag sminka mej själv.



Vidare till glossy look, som inte alls framträder som särskilt glossy på bild, tyvärr! Det blev lite väl mycket discovarning med de rosa läpparna till de blå ögonen, skulle ha kört på något beige:t läppjoxx i stället, men det är sånt man lär sej i efterhand.




Som ni märkt har det dröjt ett par dagar för mej att uppdatera färdigt inlägget, vårt internet har nämligen KUKAT sej rätt länge, vilket är skitstörande. Men så har det i princip varit stormvarning de senaste dygnen, så det kan bero på det då kanske. Kanske någon ledning som blåst bort, hehe. Jag ska uppdatera så snart jag fört över bilder från kameran, vilket borde bli ikväll eller imorn. Imorn antagligen, för då kan jag fota vad vi åstadkom IDAG (tisdag) på tattoostudion :D. Snart klar med ännu ett stort tatueringsprojekt. Och JA, jag är rätt vältatuerad för er som har svårt att tro det. Välkommen till min värld - smink, tattoos, familj, vänner och film! Typ så, och maaaaaaaaaaaat! Stora intressen i mitt liv, eller det mitt liv kretsar kring. PUSS på er för att ni återkommer till min förströdda tankspridda blogg, som uppdateras alldeles för sällan kan jag känna ;(. Ska försöka bättra mej! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa förhelvete! Uppdatera oftare! :) riktigt vidrig bild förresten,knarkbilden. Usch. Jävligt bra gjort alltså! Vad har du för gaddprojekt på g nu? Puss!

2009-03-31 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0