Lugn dag!

Idag har vi haft en soft och trevlig dag, träffat en del godingar. Jag vaknade imorse och kände att hela min värld snurrade åt höger (???), jag var skityr och fick typ migrän eller vad det var. Gick upp o gav Wille frukost vid soffbordet samtidigt som jag la mej på soffan. Stängde för ut till resten av lägenheten så Wille kunde härja fritt i vardagsrummet. Sov säkert någon timme innan han börjar klaga på mej att jag sover, blir trött själv och kryper upp på mej o somnar till nynnandet av "Jolene" och "Brothers in arms". Sover någon timme till, drar ner på stan för en fika med Sandra (hon jag sminkade helt nya ögonbryn på i förra inlägget, men som jag glömde nämna namnet på). Tog en runda på stan, köpte lite Viva La Diva smink: ett guldigt läppstift och en svart ögonskugga med blått skimmer, svinsnygg. Mötte Mia och pratade lite om helgens planeringar. På lördag är det meningen att vi ska ut till någon gammal kyrkogård o fota lite i "goth-skräckstil" och vi ska få låna gamla kläder av en dam på en av Arvikas alla antikaffärer, hoppas det blir bra.

Sen kom ju Wilhelm-pappan hem o höjde stämningen, vi käkade thai och sen blev det bad av barn och sedan nattning. Ja, allt som allt har det varit en trivsam dag.

Dagens smink var allt annat än iögonfallande, jag har börjat gilla den mer "toned down-looken". Tycker det är trevligt att inte se sådär sjukt spacklad ut, fast jag gillar ju så klart det också, men nu när det drar mot vår så känner jag att jag hellre ser fräsch och ren ut, än överspacklad!

Alltså det är ett under, men jag har börjat SPARA UT MINA ÖGONBRYN! Och idag har jag knappt ens fyllt i dem, HAH!


Förresten så fick Wilhelm ett paket av Anna-Maria på Mug the Store idag, IGEN! Han fick ett helt set med Cheap Monday kläder, svarta smala jeans(bilden), en turkosrutig skjorta (bilden), en hoodie och en scarf. TACK SOM FAN! Skitrart av dej A-M. Wille börjar bli en märkesunge - Cheap Mondaymärkesunge, inte mej emot. Tack åter igen Love <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0