Modellande, sjukdom och sur pojk!

Usch, magsjukan har hägrat i vårt hem de senaste dagarna. Hela lilla familjen har insjuknat, och det är RIKTIGT jobbigt att ta hand om ett sjukt gnälligt barn när man själv mår pyton!

Det hela började i söndags egentligen, fast jag var förkyld redan förra veckan, och det var som värst på söndagen. Min röst var helt knepig och jag lät som en karl! Jag tog med mej Elin och Sara för att åka till Göteborg och modella för ett klädföretag Kawaiidesign, när vi kommit halvvägs ringer Johan och är helt förtvivlad över att Wilhelm börjat spy. Vad kan jag göra? Jag måste iväg på detta uppdrag eftersom jag inte bara ska stå modell, utan även sminka resterande modeller! Detta känns som en viktig chans som man bara får en eller två gånger, så det gäller att hålla sej framme!

Alla var skittrevliga, det kändes som att "komma hem". Alla var mysiga och väldigt öppna och alla hade dessutom väldigt olika stilar, vilket var väldigt kul. Vi träffades i butiken för att sminka och prova kläder. Jag hann inte prova några kläder, utan jag fick sminka konstans, hann bli klar med alla utom mej själv, men jag sminkade mej själv "on set" sen, så det var rätt lugnt! Jag har nallat lite bilder från fotografens hemsida, Lucas Lindgren heter han och han är skitduktig. Check him out!
http://lindgren.satterberg.se/#25.0

Lite bilder då! Ni får de bilderna på mej först, så får ni mina favoritbilder sen :).





Den undre raden med bilder är mina favoritbilder. Så jäääävla coola tjejer. På den första bilden syns Joy och Sofia, sen är det Sofia, nästa bild är det Catrin (stavas?), nästa är Sara och den outfiten blev så jäääävla lyckad. Älskar limegrönt och knallrosa ihop! Hela allt klaffade på den outfiten, för Saras smink och lösögonfransar var grönt, håret rosa och ja, allt matchade så himla tufft! Nästa bild är Elin (både Elin och Sara var med från Arvika, underbara töser), nästa är Sofia igen och sista bilden är ytterligare en ASCOOL outfit som Sara valde. Jag är liiite bitter att jag inte hann välja outfits själv, för det fanns så sjukt mycket coola kläder och accessoarer, men nästa gång ska jag fanimej vara lite mer på hugget ;).

TACK ALLA UNDERBARA FÖR EN JÄTTEVÄRD DAG, LOVE YOU ALL! PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

blääää äckelsjukan! Men fina bilder.

2009-03-26 @ 07:50:38
URL: http://mammammia.blogg.se/
Postat av: Hilma

det var ju precis så man ville se ut förr i tiden! Och avundas de som vågar nu... så himla härligt med alla färger! Fast combon av limegrön och chockrosa var verkligen...SKRIK!

2009-03-26 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0