Sen!

Jag skulle ha uppdaterat bloggen ytterligare en gång igår kväll, men jag blev så omotiverad och bara orkade inte, så jag gör det nu i stället.

Idag har vi varit på Öppna förskolan, Wille har kutat runt och babblat, tittat på bebisar, och pratat med mammor och ÖF-tanter! En sak jag stör mej SJUKT mycket på är folk som tar sina snoriga ungar till Öppna Förskolan....WHY? Det känns sjukt egotrippat att ta ut sin unge bland andras barn bara för att man själv vill komma ut och "rasta sej själv"??? Jag kom samtidigt som två andra mammor idag, och den enas unge var såklart supersnorig, röd i ögonen och helt snuvig, nös och hostade lite. "Karl är lite snuvig, men han är jättepigg och verkar inte sjukt alls, och jag ORKAR bara inte sitta inne, så vi gick hit!". MEN HALLÅ, MITT BARN DÅ? Gah, sjukt störande!!

Nåja, lite bilder från veckan som gått kanske. Alltså, TELL ME vad ni vill läsa här?!! Ge mej feedback tack, I need it känner jag! PUSS

1. Mirjam fick en sotning + hårstyling på lektion i måndags. Vi hade utvecklingssamtal och rektorn för Mariart var där. Det gav mej typ ingenting, tyvärr :(.
2. I stort sett naken, ser helt skum ut. Fuldag!
3. På lektion i måndags körde jag en grönsilvrig sotning med en brun-kopprig cremeskugga från Nivea som bas och en grönsilvrig skugga från e.l.f.

Haha, jag måste dela med mej av mitt test att förstora läpparna. Det ser sjukt fult ut och jag kunde bara inte låta bli att göra konstiga grimaser med munnen. Läppennan är en brunrosa nyans, som jag lagt utanför min naturliga amorbåge, läppfärgen är Viva La Diva-stiftet jag köpte förra veckan, och något mer....minns inte riktigt!


Gårdagens make var av min absoluta favoritsort - trashigt och lite "skitigt". Jag tänker "kinderwhore"/grunge och Courtney Love, Brody Dalle och Nancy Spungen! Heroine chic, om man så vill! Läpparna pryds av "Ruby Woo" från M-A-C och ett lager av ett läppglans i mörkt druvlila, från NYX, och det ärligt talat SUGER, ni ser hur flammiga mina läppar är....läppglanset GÅR inte att få till bra, jag har testat många olika varianter. Jag vill så gärna gilla det och tycka det är bra, för färgen är GORGEOUS, men nej!



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karolin och Vira

Vira håller på att få tänder så hon är snorig konstant nu, jag säger det till alla hela tiden "Vira ska få tänder det är därför hon är snorig", för jag är helt rädd att dom ska tycka det är störigt att jag går på babycafeét med henne:p

2009-03-19 @ 09:05:09
Postat av: zpejzan

Du är ju så het så jag bara vill dö!

Haha,värsta kucksugarläppera fick du ju iaf när du testa förstora dom ;) jag vill läsa om DEJ,din vardag helt enkelt. Fortsätt som du gjort hittills,fast uppdatera oftare! Löve yah!

2009-03-19 @ 11:38:25
Postat av: linn holm

härligt inlägg =)

2009-03-19 @ 13:10:11
URL: http://linnholm.blogg.se/
Postat av: Hilma

Du, tell me about it! Sjuka barn ska INTE till dagis. Ett tu tre så är ALLA sjuka! Inte precis som om barnen tänker på att de stoppar in saker i munnen som en sekund tidigare varit i influensaunge #3's mun.

2009-03-20 @ 11:39:02
Postat av: Kajsa

Hej!

Kul att se dina snygga sminkningar, duktig du är!

Jag har ett bra tips på läppglans..jag tycker det är det helt klart bästa jag någonsin använt och faktiskt värt det hutlösa priset för att det är högglansigt och håller i många timmar trotts mat och dryckintag! Det heter Juicy Tubes och kommer från Lancome. Det kostar 200:-

Ett bra tips!

Kram

2009-03-21 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0