Självdistans!

Åh, lördagen var superkul. Jag var terror som vanligt, dansade som ett cp och var sjukt störande, haha. Göra narr av alla "posers" som tycker de är asheta och verkligen anstränger sej för att dansa snyggast. Så jävla töntligt...inget för mej! Först var jag och Mia (tjejen som varit med mej på lektion ett par gånger) hemma hos henne o gjorde oss iordning och drack lite, sen gick vi på förfest hos Marica och Madde(?) där vi typ satt utanför hela "festskaran" för vi blev typ utfrysta, haha. Men vi hade kul för oss själva, och spexig som jag är så underhöll jag Mia med mina schyssta moves! Tog massa skumma kort! Citaten som gick varma hela kvällen var "Va fasiken ä dä här?" och "Ä ho sjuker tanten?". De är ur en reklam, gissa vilken då!!!! Men de citaten drog vi till i princip allt, hela kvällen. Mia är allt bra sjuk i hövve ho <3, på ett positivt sätt, som mej hah!
När vi satt hemma hos Mia så testade jag att göra en kul frippa, lite väl vågad för någon som inte är van. Hon gjorde om o "tog" sin vanliga uppsättning sen!


På förfesten! Jag o Mia fick sitta utanför "ringen", men vi roade oss rätt bra ändå, spexiga som vi är!


Ute på krogen, på väg till nästa krog och inne på fyllematsplacet "Victors Pizzeria".


Efter allt så träffade vi en gammal vän - Plutten, som inte alls är en plutt :P. O lite fler roliga raggarkillar, en mycket trevlig o lyckad utekväll med lagom dos terror, som det ska vara!!

Inlägget får heta självdistans just för att jag har gott av den varan! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Ä ho sjuker tanten" haha, den reklamen va så skön :D minns inte vad det var för dock, nån snabbmat?

2009-03-03 @ 00:31:48
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0