Viva La Diva!

Viva La Diva är ett sånt där märke man kan vältra sej i med gott samvete. Nyansutbudet är inte det bredaste, men jag måste säga att det finns så man kan nöja sej. Det är billiga, bra produkter som håller kvalitét för att vara så billigt. Och det är mycket i produkterna också, ögonskuggorna är större än de flesta andra märken. Det som är negativt med ögonskuggorna (enligt min mening) är att de är aningen för "smuliga och blöta". Det räcker att man lägger penseln emot skuggan så är den "söndergnuggad", lite störande, but Hey! jag ska inte klaga.

Igår köpte jag min andra ögonskugga och mitt första läppstift från VLD, och jag gillar det so far! Har en turkosskimmrig skugga därifrån sen tidigare, och ett pigment i limegrönt.

Skuggan jag köpte heter #663-Thunderstruck, och det är verkligen ett perfekt namn på en perfekt nyans. En svart ögonskugga med blått skimmer. Idag la jag en blå eyelinerpenna som grund, och jag upplever det som att den svarta skuggan drar aningens mer mot blått än mot svart, and I like it. Läppstiftet är ett nudestift med guldskimmer (#74), känns väldigt återfuktande och mjukt, luktar inte särskilt mycket heller vilket är ett STORT plus! Ännu ett megaplus i kanten är att VLD inte djurtestar!!!!!



Idag är ingen vidare faceday, men skit samma. Jag bryr mej inte direkt, jag har ju som sagt en rejäl dos SJÄLVDISTANS! Förresten så ÄLSKAR jag hur blixt gör att man verkligen ser helt totalt platt ut, hahahaha. SNÖGGT!

PUSS, nu springer ni alla ut o köper denna ögonskugga o övar att göra smokey eyes. Tudeluuuu!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Ohho! du är bäst! det läppstiftet måste jag köpa! precis sån nyans jag letat efter :)

2009-03-06 @ 14:50:57
URL: http://daisychain.blogg.se/
Postat av: Helene

Ohh vikken snygg sminkning ;p

2009-03-06 @ 15:23:25
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/
Postat av: fisktass

Orkar inte ens öva längre, kan fan inte få till det snyggt. Du får göra sotad på mig nån gång tycker jag ;D:D

2009-03-08 @ 14:16:41
Postat av: Lönnis

Kom på en sak, du som tar så mycket bilder på ansikten, borde investera i en extern blixt. Då kan du rikta ljuset så du får mer djup i bilderna.



Kolla in Sigmas blixtar. De är riktigt prisvärda.

2009-03-09 @ 09:09:34
URL: http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
Postat av: oda

hej.. undrar om du vet vart man kan köpa viva la diva här i karlstad?

2009-04-29 @ 22:02:02
URL: http://odabjornson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0