Wilhelm fyller sitt första år!

Åh, idag blev min pojk ett år. Helt skitfort har det senaste året gått och det känns overkligt att han är så självständig och har så fri och egen vilja som han nu har. Underbart samtidigt som det är otroligt påfrestande många gånger, för ungen är ytterst envis och enträgen (som sin mor ;)).

Jag har inte uppdaterat på ett tag för jag har inte känt mej på topp, men nu börjar våren komma (säger jag för typ fjärde gången, men hoppas det stämmer denna gång) och idag var jag och Wilhelm på en cykeltur. Det var jobbigt och jag kommer antagligen få träningsvärk de kommande dagarna, men det var skönt och liten pojk älskade det. Satt och tjoade hela turen. Det var riktigt blåsigt, vilket gav mej "brain freeze" efter "brain freeze". Det var tur att Wilhelm fick ett vind/regnställ i lördags på sitt födelsedagskalas. Tänkte slänga upp lite bilder från då, finns inte så många men vi filmade hela händelsen.

Haha, de två första bilderna är det Johan som tagit, och även den tredje. Vilken MÄSTERFOTOGRAF, tycker ni inte :P?! Man tar ju gärna en porträttbild så personen som fotas hamnar I bild, inte nedanför :P. Och att få med skalpen på någon som egentligen inte ens är menad att komma med på bild är ju också tjusigt, haha. Men jag älskar dej ändå Johan, PUSS!

Jag slet i alla fall både fredagskväll och lördagsmorgon för att få det att gå ihop med alla gäster, mat och allt som hör till. Det gick väldigt bra och maten räckte (vilket jag inte trodde), det blev t.o.m. en halv smörgåstårta över, o en halv semletårta, men den jag gjort gick åt jättefort ;). Gräddtårta med passionsfruktgrädde, marängbotten, jordgubbskesella, kiwi/bananmos och färsk ananas. GOTT, helt enkelt. Men marängbotten smälte eftersom jag gjorde tårtan ett par timmar innan gästerna kom, för att hinna med annat och få den ur vägen!

Uppdaterar med smink strax. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

aah kul kul :) genom make up institute eller?

jaaa hon verkar skitgrym! har du beställt något från henne? :D

/malin

2009-03-18 @ 10:35:24
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0