80's

I måndags på lektion hade vi temasmink - Madonna/80-talet! De flesta andra körde rosa o turkos o toffs mitt på huvudet o det stuket, jag körde mer vad jag anser vara 80-talet, nämligen den lite mer chic rockerbruden! Så jag hade Therese som jag även sminkade om till Marilyn. FAN, vad jag gillar den tjejens utseende, hon kan verkligen bära upp ALLT!


Awesome attityd där på sista bilden, LOVE IT! Och bilderna är ytterst lite redigerade - bara beskärda o ökat på skärpan!

Den pastellfärgade jackan hittade jag uppe på vinden, den är min mammas. Hon bar den när jag var bebis, vilket är lite coolt eftersom det är ungefär 20 år sedan, lika gammal som Therese är själv :). Lite kul att hitta gamla grejer. Vinden är som en liten skattkammare där man kan hitta gamla klenoder från morfar, gamla leksaker man hade när man var liten, och även en hel del kläder från hela familjen! KUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där kavajen känner jag igen... ;)

2009-05-26 @ 23:44:19
Postat av: Lönnis

Du har nog missat 80-talets största kännetecken. Extremt stort uppsprayat hår! Du kan få låna mina gamla OKEJ eller skolkataloger för att få inspiration :-)

2009-05-27 @ 07:24:56
URL: http://lemmyk.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0