Dagis-pappan!

Jag har precis gjort mej klar att gå ner till Anna o klippa mej. Jag har fått TID till att fixa mej, inte bara fått sno tid från Wilhelm. Känns bra att i lugn o ro kunna göra allt man vill, skönt! Wilhelm har tagit med sin pappa till dagis idag, fjäskpotta som Johan är så köpte han KAKOR till fröknarna, hahaha. Ska bli kul att höra hur allt gått idag utan mej, Wilhelm kommer klara dagis super!

Jag lekte lite med smink häromdagen. Slarvade och tappade motivation när fransarna skulle dit. Jag är SKITDÅLIG på att sätta på lösfransar på mej själv. Skitjobbigt är det, och jag testar med pincett, fingrarna...men inget vill sej! Jag får nog öva mer bara, det ska väl gå tillslut hoppas jag!



Jag tog lite bilder på dagis igår, men batteriet dog rätt snabbt så jag fick bara några få bilder. Fotade inte bara Wilhelm, men jag lägger inte upp bilder på de andra barnen ifall föräldrarna inte vill det!


Jag laddar upp bilder på mitt hår senare, för nu ska jag ner o KLIPPA MEJ! Det blir samma fast kortare än förra gången. Hår växer ONÖDIGT fort när man klippt av det och vill hålla det kort och fräscht! Lite frustrerande att man inte upplever samma när man har långt hår.

Kommentarer
Postat av: Hilma

Så han lyssnade på oss?? ha ha! De kommer älska er!

2009-05-18 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0