Slutfotografering - sminkkurs!

Provet gjordes på fredagen, och på kvällen åkte vi till Idas mormor och sov över. Mysig och söt liten mormor var hon med knasiga katter och en lägenhet invid självaste Sveavägen.

På lördagen var det upp tidigt för att fixa Idas hår, som egentligen skulle bli något av ett stort afrohår, men jag hade inte riktigt rätt teknik samt att håret inte hann torka innan jag tog ur det igen, men såhär såg det ut när vi hade åkt in till studion vi skulle fota i och börjat sminka lite.


Efter att fotografen tagit bilder på Ida och vi valt ut de vi tyckte var bäst, så tog jag några egna bilder. Såhär såg Ida ut.

'

Jag känner mej skitnöjd, och det är tur att Ida är en tjej som bor i närheten, jag kommer definitivt fota henne mer. Gullunge-Ida <3.

Kommentarer
Postat av: My - bauu @ bdb

sminket på dom här, speciellt dom sista två är awesome, blir helt såld..

2009-11-08 @ 20:09:10
URL: http://myhertsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0