MEJ!

Väldigt dåligt med MEJ på ett tag nu :P. Jag har hunnit greja en del med håret. Sätta i extensions i luggen, sätta i mer extensions i ena sidan av håret, ta ur extensions'en och klippa rak lugg (som håret var långt nog för). Jag väntar på att det ska växa fortare, och jag har vunnit en auktion på en mörkblond peruk på ebay, hoppas det är en fin peruk som håller kvalitet, för då kan man gömma håret och VIPS så har håret helt plötsligt växt massor sen man såg det sist ;P.
Innan påbörjat experiment: extensions!

Massa fäääääärg <3<3 jag hittade mitt gamla löshår och färgade "botten" av håret i min färg, sen tonade jag ut det i en rödorange, som tonades ut i en skitfin lila nyans från Manic Panic, den ska jag ha i håret innan jag dör <3.


Lite mer hår i, lite kass färgåtergivning, men bilden ovan är PERFEKT återgiven!


Några bilder efter jag tagit ur löshåret finns inte än, jag har fotat andra så mycket nu att jag tappat suget att fota själv, eller helt enkelt glömt bort det. Men det kommer snart, lovar ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0