The Bangkok Five

"Upptäckte" ett för mej nytt band. Jag har aldrig hört talas om dem, och deras youtube kanal har inte särskilt många träffar så jag gissar att de är lite okända ännu. Vore grymt att höra mer material från dem, men det verkar bara finnas en skiva hittills - We love what kills us. En blandning mellan The Hives (då tänker jag främst på den energiska sångaren), HIM (det är trots allt EMO-musik) och (dessvärre) Volbeat. Volbeat är ett band jag tycker sisådär om. De är inte dåliga, men de känns inte genuina...och det är negativt!

The Bangkok Five i alla fall!


Nu ska jag köra lite poweryoga...man blir jäääävligt stel dagen efter man kört det. Min plan är att bli vältränad på detta sätt! Långa slanka muskler, bra terapi för organ, hjärna och hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0