Dagens!

Nu har ni missat en hel del kära bloggläsare (om där nu är så många vettetusan, men ändå) jag har hunnit skaffa mej ljuslila hår, tvättat ur det så det blivit ljusrosa, och även färgat håret mörkblont. Nu orkar jag inte med artificiellt färgkrångel mer, Jeanette goes normal hårfärg!




Sminket idag består av cake eyeliner, mascara (som förresten är gårdagens, haha) en lösögonfrans jag klippt i hälften för att få "cat eye effect" och en ögonskugga....det är det förutom hudgrejset jag använt idag!

Idag har jag på mej en helt vanlig t-shirt som jag köpt på H&Ms barnavdelning (jag gillar barnavdelningar) och en midjehög knälång kjol med ett resårskärp i midjan. Svarta strumpbyxor till det och ett par vita converse!

Jag ska blogga lite annat som jag ligger efter med. Dagisdagar när Wilhelm inte är hemma är så himla bra för då hinner jag sitta ner och plottra lite här i bloggen, det är avkopplande tycker jag. För övrigt är det strålande solsken ute, så jag tar cykeln till dagis sen, och tar med Wilhelm på en tur runt stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0