Ida!

Det börjar dra ihop sej för slutfotografering i skolan nu, och jag har börjat planera plåtningen först nu...sent ute, jag vet. Men jag vet nu vilken modell jag vill ha och hon heter Ida, är 15 år och är dotter till min pappas nya dam! Jag tycker Ida är supersöt och har ett riktigt speciellt utseende, därför vill jag ha just henne! Igår provsminkade jag henne och blev rätt nöjd, måste finslipa lite på vad för slags tema och så vi ska ha till plåtningen, men det här är ju väldigt "preliminärt och stillöst" än så länge. Ville bara testa att se hur det var att sminka Ida.



Jag tänker mej något riktigt "avant garde" med Ida eftersom hon har så otroligt mycket HÅR. Jag vill att hon ska ha så stort och krulligt hår som möjligt, och jag vet inte riktigt om sminket kommer se ut såhär...antagligen inte, trist att göra samma två gånger, men jag måste främst fundera ut outfit känner jag, och fixa rätt slags accessoarer! Lite inspiration kanske?!! Den andra och tredje bilden är grymt snygg, men håret är helt fel såklart:

Bilderna är googlade, jag äger ingen av bilderna!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Du menar säsong 12? Hon är väldigt söt :)

2009-09-28 @ 11:53:12
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Marina

Den tredje och den första bilden tycker jag skulle passa henne, speciellt den första med hennes hår.

2009-09-28 @ 16:17:39
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Mirja

Gillar oxå den 2:a bilden! Btw, va söt hon va (Ida)!

2009-09-29 @ 01:13:54
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: :)

Va vacker hon är , men blir stum . Bra val du gjort.

2010-01-07 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0