Ny dator!

Igår var jag och Johan iväg till Elgiganten i Karlstad och köpte en ny laptop till mej, eftersom den andra bara självdog. Det blev en Packard Bell, 18,4" skärm och en massa annan skit jag inte fattar ett skvatt av, haha. Saftigt pris var det i alla fall. Men jag skulle bara säga detta  i samband med att NU ska jag fanimej photoshopa bilder så det står härliga till. Har saknat det massor, och jag har en hel del bilder på lager som jag velat pilla med. Men här får ni gårdagens make sålänge:
Testade Ps Elements


Herregud, jag måste verkligen ta tag i mina ögonbryn!

Solen har varit framme igen <3


Kommentarer
Postat av: Pinch

Så fin farge under øyet! Hvilken farge er det?

2010-02-14 @ 15:48:54
URL: http://pinchypea.ch
Postat av: Jeanette

Det är en gråglittrig eyekohlpenna från ARISSA och den mörka gröna skuggan ur MAC's mineralize eyeshadow duo "Illusionary Burning Ambition".

2010-02-14 @ 17:54:46
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0