Uppdrag!

Imorgon ska jag ta en tripp till Karlstad för att delta i "Modell för en dag" på UNO i centrum, ett event för ungdommarna som kommer pågå hela eftermiddagen och kvällen, alla får komma men det är först till kvarn som gäller så kommer man får man vänta på tur för att bli sminkad, stylad och fotad. 15:00-00:00 kommer vi hålla på!

Uh, jag hoppas verkligen att jag inte somnar i bilen på väg hem. Jag har nog aldrig sminkat så länge i streck och bävar för att göra det, jag blir utmattad i skallen efter hela 4 timmar, så hur ska detta gå. Som tur är sägs det att vi ska få ta pauser och att det även ska bjudas på mat, så det hoppas jag verkligen. Lite drygt att ligga ute med bensin om man inte får NÅTT för mödan. Ååååh, jag kommer vara så jävla fattig efter imorn. All min studiofoundation kommer gå åt...FAN! Jag jobbar alltså gratis, men vad gör man inte för att knyta kontakter och förhoppningsvis få dela ut massor av visitkort och träffa karlstads blivande studenter för att kanske få åka och sminka dem när de har studentbal...det vore optimalt för mej!!

Idag har jag inte hunnit sminka mej än, ska ta tag i det projektet strax, men bjuder så länge på ett till inspirationsladdat bildinlägg:

Betsey Johnson är som känt ett stort geni i mina ögon, kolla bara den underbara klänningen.


En promoebild för CLARINS med sjukt snygg make




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0