Copycat!

Jag ville vara lika cool som Hilma, så jag gjorde en replika av sminkningen jag gjorde på henne häromdagen!





Och från detta galna försökte jag göra en vardaglig liiite mer nedtonad make, och då blev det såhär:

Där syns min frisyr bakifrån också, som jag hela tiden försöker trimma så nackhåren förblir korta medan resten av håret "växer ikapp" nacken :).
Make:n är den samma, men jag har suddat och tonat ut det mörka med en ljust rosa, skimmrig highlighterskugga för att neutralisera lite.
På läpparna har jag:

Det ska väl stå ett nummer på millebaci:n, men jag hittar det inte och det är likadant tryckt text på min röd/guldiga millebaci...hmm.. Det är ett lipstain från Nouba i vilket fall och går loss för ca 175:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0