Hrmpfgh.

Känns ju LIIIIITE värdelöst att sitta fast i en stad där man egentligen inte har ett dugg att göra, när ens söta fina lilla familj finns 14 mil öster ut.....det tycker jag är CRAP! Och att det DESSUTOM är lördagkväll, och jag ska upp kl 05:45 för att jag ska åka till jobbet 06:20, för att jag börjar jobba 07:00, det är inte så värt heller. Men uh vad jag ska gosa med mina gubbar imorn eftermiddag när jag kommer hem. DET gillar vi, och att jag har en hel vecka "ledigt" trots att jag måste köra tidningar och ha nattvakt åt Wille...men det får gå...gött när pengarna rullar in i april-maj...då ska jag köpa nått fint till mej själv, och till Johan, och Wille lär behöva en vårgarderob. Kalas vankas också för ungen blir ju för fan 2 ÅR på onsdag....shit, vart tog tiden vägen (bara sånt som gamla säger, jag vet). Nej, IIISCH för att sitta här i mörkret SJÄLV medan andra är på galej och är pinsamt fulla....HAH! DET är jag inte avis på, nej du ICKE! Näh, ville bara säga det....vet att ni hatar textinlägg, jag gör det själv. BILDER skare va, men TJI fick DU! Häjj.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vart har du fått jobb ? :)

2010-03-14 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0