Most woman of all women.

Jag snackar såklart om Rihanna, jag bara ÄLSKAR den bruden. Inte så mycket för musiken, utan för att hon verkar vara riktigt jordnära trots sin megafeta framgång, man får ju såklart tycka vad man vill om detta med Chris Brown, att hon var puckad osv, MEN love strikes when it strikes helt enkelt..svårt att hjälpa VEM man faller för. 

Rihanna har så sjukt skön stil, hon har alltid svinsnygga haircuts och ser alltid fräsch ut, supersnygg kropp, kvinnliga former och inte för skinny. Jag vet inte riktigt vad det är med henne, men jag kan inte få nog!! Jag gillade inte henne innan hon klippte av sej håret, men vilken het brud hon blev när svallet föll, phuuuu! Min främsta stilikon, och den här videon är ju bara för charmig. Älskar stilen med kepsen i 90-talsstil. Hela videon osar ju förresten 90-tal, and I totally love it!

Näh, Lady Gaga och Sasha Fierce ain't got nuthin' on this babe!


Kommentarer
Postat av: Anaya

Rihanna is the shit!=D

2010-04-03 @ 10:32:42
URL: http://moanaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0