Halloween!

Halloween kom o gick, liksom sommaren, i en grisblink. Jävel vad mörkt det är ute, och redan kl 5...man glömmer liksom att det kommer en vinter efter den goa varma sommaren. Jaja, jag bloggar aldrig numer, men IDAG gör jag det minsann, tjoho :P.

Hade en hel bunt med folk här hemma i lördags då det var Halloween, vi (läs JAG) sminkade oss och drog sen ut på lite otyg! Bilder? Varsågod!


Elin, Emelie, Christoffer, Petra, Djävulen, Jessica, jag, Johan, Johan och Erica aka Irina tha hocker



Plastsyskonen från Munkfors kom och ville ha smink, roligt!! Marina, Ellen (Idas kompis), Sandra och Ida.


Marina med superblå linser.


Ellen och Ida skulle vara vampyrer, så jag körde på. Jag tänkte nog mer Twilight-vampyr.


Sandra var offer med bett i halsen, som knappt syns...


Vamp-Ida :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag älskar verkligen att gå till gymmet! Och jag ääälskar celsius!

Förut handlade det om att gå ner i vikt, var runt 10 kilo överviktig.

Men nu vill jag bli stark, få muskler, forma om kroppen, göra den mer tight och gå ner i vikt. Och det är en "livsdiet" så att säga. Men ett år tar det väl tills jag är där jag vill vara.



Förut skrev jag anteckningar, hur jag tränade varje dag. Men nu har jag allt i huvudet, så det behövs inte längre!

2010-11-02 @ 12:27:02
URL: http://piaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0