Futuristiskt spacetema med inslag av Arvikafestival!

Just så definierar jag nog dagens session. Jag fotade en god vän - Hilma - och jag är riktigt nöjd över hur jävla bra en människa kan bli på bild, haha. Det spelar liksom ingen roll om bilderna blir bra, de blir bra ändå eftersom modellen i fråga är så himla karismatisk och bildskön! TA ÅT DEJ AV DETTA HILMA - EGOBOOOOOOOOST ;).

Haha, det är en rätt galen story bakom själva stylandet innan vi kunde börja fota. Vi gjorde silverhotpants av......SILVERTEJP! Måste nog vara min bästa idé på länge. Vi virade toapapper först så Hilma skulle slippa utstå smärtan vid avlägsning av silvertejp, så tejpade vi ovanpå pappret. Det var väldigt intressant att vira in de nedre regionerna på en av mina bästa vänner, haha. Tur att det var just Hilma känner jag. Sen när vi skulle börja fota så dog mitt batteri till kameran, fast jag tror det var tur i oturen, för då fick jag ett infall och tyckte att vi skulle åka ett varv o leta bättre miljö, annars hade vi nog bara fotat här ute på gården. Så det var lite bra att batteriet dog på ett sätt. Nåja, blablabla - BILDER:


Och så......MUSKLERNA!!! De spännigaste bilderna.


Haha, skorna är så sjukt malplacerade så de ger en extra krydda åt bilderna. Jag har använt mina knallgula Converse på andra bilder också, och då bara framhävt skorna i färgväg. Jag gillar dem o de har varit användbara. Hoppas du är nöjd Hilma, varsågod för the ego boost ;).

Kommentarer
Postat av: milla

Men shit vad snyggt! Ser ut som reklambilder :D:D

2009-04-20 @ 23:19:45
Postat av: milla..igen

Har du ingen closeup på sminket också? Det hade jag gillat! :D

2009-04-20 @ 23:21:10
Postat av: Jeanette

Tyvärr är jag dum i huvudet som inte fotar sminket. Fast man ser det ju i grova drag på vissa bilder. Kanske kan återskapa sminkningen på mej själv någon dag om du är jätteintresserad :).

2009-04-20 @ 23:25:00
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Sara M.

Riktigt fränt!

2009-04-20 @ 23:32:05
Postat av: Hilma

Men Gud, jag hade totalmissat att du satt ut så många bilder - såg bara the closeup på sminket först. Helt sjukt att de blev så bra efter allt krångel! Hotpantsen måååste användas igen!! Löv them

2009-04-22 @ 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0