Wilhelm!

Wilhelm har blivit så himla stor sedan 17 mars iår, när han fyllde ett helt år. Det är otroligt att till och med JAG tycker att tiden går fort...det är ju bara sånt gamla påstår?! Inte alls, tiden går sjukt fort när man fått barn. Det är kul, men samtidigt lite vemodigt. Men jag har många år att hinna ikapp Johan, som ju fyller 30 år i november ;P. Alltså hela 8 år äldre än mej. Så oavsett om vi är medelålders kommer jag alltid att vara en boytoy, hahaha.

Oj, lite slir där. Var ju Wilhelm jag skulle skriva om ja. Jo, han växer så det knakar, har fått långt hår (nedanför axlarna), men jag håller håret upptill kort så han slipper besväras av det i alla fall. Tycker det är så sött med långt hår i nacken på småpojkar!

För några veckor sedan var vi ute vid ett badställe i värmländska skogen, jättetrevligt och riktigt långgrunt. Wilhelm plaskade och lekte, byggde sandslott, men den som var mer road av sandslottet var pappa Johan. Man satt nere vid strandkanten och slet och byggde, förgäves dock eftersom det roligaste var att riva hela bygget enligt Wilhelm! Lite bilder från vår utflykt kommer här!

Mamman och barnet som var med oss heter Ylva och Linus och vi känner dom ;P, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0