Stök!

Stök i juletider, många har det jobbigt och stressigt...jag har inte ens pyntat, hahaha. Antagligen blir det en tur till IKEA under veckan o shoppa lite belysning, men ärligt talat känns det lite efter att göra det NU, när det är jul om en vecka drygt. Nåja, det märks vad det blir, jag är inget stort fan av jul och pynt.

Jag har gått och fundilerat i några dagar nu vad jag skulle önska mej om jag fick göra en "drömönskelista", jag har bara inte kommit på ett skvatt. Jag ska tänka lite till så får jag se om jag tar upp ämnet i ett senare inlägg.

För ett par veckor sen fick jag hem ett par tjusiga peruker som jag klickat hem från eBay, en blond neutral frisyr, och en djupblå axellång page som jag tycker är AWESOME.





Kassa mobilbilder tyvärr, men jag har fotat väldigt dåligt på sistone just för att jag inte har min dator och mitt photoshop. Den blå peruken är så fantastiskt superstilig, jag vill har håret så JÄMT! Love it, love it, love it.

Kommentarer
Postat av: Johanna

var köpte du den blåa peruken? tror du det finns kvar?

2012-10-17 @ 15:35:06
URL: http://nightcreepers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0