HEJ!

Oj, nu var det så länge sen jag bloggade att jag hunnit ändra hårfärg säkert 4 gånger, haha! Jag har försökt bli rödhårig ett tag. Så en dag gick jag runt i blekt hår (den svarta toningen jag hade i det mörka håret blev ROSA när jag blekte håret...kul effekt!), sen har jag varit knallorange-gul några dagar och sen strawberryblonde, och nu knallorange-röd! Lite dåligt med bilder, men huvudsaken just NU är ju att det faktiskt är ARVIKAFESTIVAL! Jag jobbar under festivalen, hos Jenny och hennes KawaiiDesign. Det är kul för man träffar alla människor man annars skulle missat och gått om, så det är bra! Dessutom är det så härligt att stå i ett stånd FULLT med vackra saker som man egentligen bara vill kidnappa.

Så, mitt festivalsmink för gårdagen såg ut såhär: OCH jag fick massa kommentarer på de söta lösögonfransarna som Jenny säljer. Jag tror jag sålde 3 par likadana....bra reklampelare jag ÄR!




Detta är förresten den "nya" hårfärgen. Den är från Directions och heter "Tangerine". Jenny säljer även hårtoningar i sin Kawaiishop!

Igår såg jag The Sounds (helt själv, hade ingen att gå dit med, men det var skitbra så jag var på topp all by my self!) Mando Diao (fyFAN vad heta män! Jag gick dit själv också, men tack vare mitt lysande knalliga hår så fann Hilma mej i publikvimlet så vi dansade som galna!) och sist såg jag NIN med en kompis kompis! Jag har inget att säga om NIN för jag har aldrig varit ett stort fan som lyssnat på dom. Jag har väl hört någon låt hit o dit, men aldrig så att jag gillat det ordentligt. Så den spelningen var väl kul att se, men den gjorde mej inte så mycket...det var ganska blaha!

Idag ser jag ut såhär (och ursäkta bakfyllesprängda ögonvitor, jag var lite på sniskan igår kväll. Och idag skippar jag foundation, lägger bara en t-zonprimer och pudrar lite lätt eftersom foundation bara smälter bort i den här värmen ändå):




Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen till oss rödhåriga ^^

2009-07-09 @ 23:45:55
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0