Look-a-like!

Så jag hade med mej Jessica på lektion, och ni som gissade Fergie gissade alldeles riktigt! Jag försökte få Jessica att likna Fergie i en av sina "stilar" i musikvideon till "Fergalicious", blev väl inte sådär skitlikt egentligen, men sminket blev bra i alla fall, och håret!


Efter själva "momentet" så sminkade jag Ewa. Fick order om att göra en SÄXXIG make ;). Jag formade om ögonbrynen, fyllde i de riktigt mörka och la en lättare sotning och en aprikosfärgat rouge på det (vilket passar JÄTTEFINT till fräknig hy måste jag få säga, aprikosrouget alltså). Såhär blev det då! Sen gjorde jag Ewa "lång" i photoshop :P.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fräcka bilder! Har du lust och skicka dom du tog? Roligt att ha :) Msn: [email protected]. Adda mej så får vi se om vi är inne samtidigt!



Vilka snygga bilder du tog på studenten!! Dom bästa som tagits på mej, helt klart. Lust och skicka dom också?

Kram



P.S Hör av dej om du vill att jag sitter modell någon mer gång, vore kul! D.S

2009-06-18 @ 18:39:23
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0