Midsommar!

Midsommar firade vi hos fam. Berglund-Andersson. Supertrevligt med massa god mat och efterrätt. Massa barn överallt, gubbar som gjorde hyss och allmänt trevligt umgänge. Mitt smink såg ut såhär:

Alla skuggor jag använt är från EMITE Make Up - märket vi använder genom skolan jag går (mariart.se). Vissa skuggor är askassa, andra bättre. Rougerna gillar jag och de är väldigt pigmenterade, men deras ögonskuggor innehåller alltför ofta glitter, vilket är lite störande för de verkar inte satsa alls på matta skuggor, de har kanske 5-6 riktigt matta skuggor, annars är de skimriga, glittriga eller pärlemorformula! Men jag har lagt fram några förslag genom min lärare och hoppas de kan tänka igenom mina förslag. Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med detta, men jag är väl inte heeeelt nöjd med skuggorna vi betalat dyra pengar för!!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Snyggt som tusan! :) Håller med om att EMITE borde satsa på fler matta skuggor... Glitter och skimmer borde man få välja, inte ha som ett tvång! ;)

2009-06-22 @ 19:37:10
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0