Frånvaro!

Som jag skrivit tidigare så har jag "fastat" denna veckan. Nej, det har jag inte alls gjort, men jag har de två första dagarna denna veckan avstått helt från mat, bara druckit måltidsersättningsdryck och ätit sånna "hälsobars" när jag behövt extra energi. Onsdagen åt jag både lunch och middag, men väldigt lite, under halva min vanliga portion. Torsdag åt jag också lunch och middag, och idag fredag likaså. Frukosten består av "äckeldryck". Nog känner jag att jag gått ner alltid, och det syns dessutom rätt väl. Min överkropp har minskat och det känns på låren att något hänt. Jag tänkte fortsätta med detta, men äta just lunch och middag. Det blir en lite mer långsiktig lösning vilket känns bra. Plus att jag snart måste komma igång o träna igen då mitt konto hos Hälsokompaniet varit "fryst" under slutet av 2008 o början av 2009.

Imorn ska vi ha kalas för Wilhelm, han blir 1 år på tisdag så imorn är det släkten som kommer och firar. Så ikväll har jag stått och slavat ihop ett par smörgåstårtor och imorn ska jag slänga ihop en marängtårta med passionfruktgrädde och jordgubbkesella toppat med massa god frukt. Blir nog smarrans!

Lite smink kanske? Bilder från igår, och jag har även en "tutorial" till denna, men har inte bestämt mej om den är duglig. Jag låter så utvecklingsstörd när jag pratar engelska, haha. Too bad!

Jag experimenterade lite med ögonbrynsfärg, körde en "plommonlila" skugga som brynfärg, gillar det. Men det såg nog lite knasigt ut på håll, brynen såg nog "fel brun nyans" ut, haha.

Imorn efter kalaset sticket jag, Johan, Mirjam, Elin, Micke rav, David och Robert till Arve i Karlstad för att fira hans födelsedag och festa. Hoppas på att få träffa två mysiga tjejer ute - Sussie och Malin. Goa tjejer som jag skitgärna vill träffa! <3

Puss alla söta rara!!

Kommentarer
Postat av: Memyselfandi

Jag vill bara säga att jag läser din blogg och finner den väldigt intressant. Bra smink tips osv

Tack för en bra blogg :)

2009-03-15 @ 21:12:38
Postat av: Malin

grymt duktigt på att sminka tjejen! make-up artist? :)

2009-03-17 @ 14:03:01
URL: http://malis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0