!!!!

Har jag sagt att jag ÄLSKAR galna hårfärger? Favoriterna varierar konstant, men det snyggaste jag kan tänka mej är nog violett eller turkos/blått hår. I KNOW, det är aningens over the top, men jag gillar det. Kolla bara på de här heta brudarna liksom:

Raquel Reed är så jävla snygg, överallt liksom!


Söta scenequeen Dakota Rose är egentligen inte särskilt snygg alls enligt min egen smak, men just den här bilden på henne var söt!
HILMA: Vad tror du om den här klippningen? Den är assöt tycker jag!


Sofia är en skitgo tjej, och hårfärgen hon hade i höstas var AWESOME! Love it, och jag har en likadan färg hemma så när håret blivit lite längre och lite blondare kanske det blir något lila parti i.



Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Haha, nu kanner jag mig extra stolt over att vara turkosharig!

2010-01-08 @ 05:51:00
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: Sofia

hihi, där var jag! man blir förresten sjukt pepp på att sminka sig av din blogg! :D

2010-01-25 @ 00:18:40
Postat av: Jeanette

Det är väl lite meningen Sofia :). Sötrövig du är på bilden här uppe. Ska du jobba på Arvika i år igen? Vi måste hooka och vara fulla tillsammans i år <3.

2010-01-25 @ 11:07:56
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0