Peggy Sage!

Jag tänkte fortsätta recensera makeuputbildningen jag gick under 2009, och jag tänkte mjukstarta med läppennor! Märket skolan förhåller sej till när det kommer till pennor (läpp, ögonbryn, kajal) är Peggy Sage. Personligen gillar jag läppennorna, men de är lite för mjuka ibland, de smular sej runt läppkonturen och lämnat småsmå klumpar av pennan, vilket är lite störande när man eftersträvar en perfekt läppkontur. Men pennorna kommer i många olika färger och är lätta att jobba med i övrigt. Jag har dessa pennor:


Camel, Marron Glacé, Moka och Prune!

Läppennorna kostar runt 65:- och går att köpa på bl. a. Mariarts hemsida: http://mariart.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0